Stress

Jag känner en salig blandning av ångest, panik, stress, nostalgi, gagnlöshet och otillräcklighet. Jag förstår inte hur i helvete jag ska få ihop mitt liv, jag vill inte göra det jag ska göra till våren och till hösten vill jag göra för många olika saker. Just nu känner jag mig även övergiven, matt och utan ork. Med andra ord; jag kan inte hantera stress. Plugg, bostad, jobb, socialt liv, träning, lite kär, inte kär alls, socialt liv, otillräcklighet, pengar, pengar, pengar...det tar aldrig slut. Hur ska jag hinna med allt!?

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag vet precis hur du känner för jag känner EXAKT likadant. Hur Lever man Livet? Och varför verkar alla andra klara av att lägga alla tusen pusselbitar medan jag sitter där och försöker pressa ner en cirkel i en fyrkant?

2012-01-19 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0