Ett avslutat kapitel

Idag upplevde jag mitt sista möte med min behandlare på min kära gamla dagvård. Hon är helt fantastiskt och berömde mig med att säga att jag är en smart, intelligent, ambitiös, nyfiken, tuff och envis person som det kommer gå bra för i livet. Hon gjorde min dag och att träffa gamla vänner på dagvården var underbart, så mycket värme jag har fått och så mycket jag har lärt mig på den platsen tack vare de människorna. Jag lärde mig så otroligt mycket om mig själv och framför allt lärde jag mig att älska mig själv igen och mer än någonsin innan. Det är jag som är huvudpersonen i mitt liv, jag väljer mina tankar och vad jag låter påverka mig.

Kommentarer
Postat av: hanna

:)

2012-01-04 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0