Motivationen tryter

Känner ingen motivation som helst till att ta mina näringsdrycker. Varför ska jag upp till ett BMI som ska vara gemensamt för alla som är 164cm långa oavsett kroppskonstitution? Jag är normalviktig som det är nu. Jag vill inte upp mer nu, jag behöver det inte, ingen mer gödning nu. Det kommer bara resultera i att jag vantrivs i min kropp och börjar banta ner mig igen. Samtidigt vet jag att jag inte orkar banta längre, jag är trött på träning och svält, jag vill bara vara fri. Så jag tar de jävla näringsdryckerna och planerar att tjata som fan under vägningen på tisdag. Jag är fin som jag är nu. Även om min kropp är spolformad efter svälten men det tar tid att återhämta sig, kroppen är långsammare än vad en kan tro.

Jag tror jag ska tvinga ut mig själv ikväll, ut och dansa, kanske dricka ett glas alkohol, släppa lite på spänningarna och kontrollen.
Snart kommer jag lägga upp matbilder för den som är intresserad av vad det var för utmaning jag antog i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0