Kvällning

Jag ser änglar överallt och var dag kommer med tio nya glädjeämnen. Jag kväver mitt spöke. Jag ser kärlek vart jag än vänder min blick.

Jag är så tacksam för alla fina och enastående människor som finns i min omgivning. Mer och mer vågar jag se att det finns människor som älskar mig, som bryr sig om mig och tycker att jag är värdefull. Så smått vågar jag älska mig själv för att jag är jag och för att jag faktiskt också är fantastisk. Snart är jag stark nog att älska mig själv och fullt ut låta mig bli älskad av andra.
En mycket gammal bekant gav mig så mycket energi och insikt idag. Ett samtal kan förändra så mycket.
Jag vågade utmana mig två gånger idag:
  • Halvfabrikat à la pytt i panna med sallad, paprika, rödbetor och ett äpple samt en korvmacka.
  • Bakade saffransscones med russin och mandlar som förtärdes med ost, apelsin & ingefärsmarmelad och ett äpple.
Nu blir det lite sent kvällsplugg och sen ska jag somna för att vakna till en härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0