Lyssnande på Feist

Sitter här, en ganska grå men än så härlig söndagmorgon (eller i alla fall morgon för mig), och känner allmän tacksamhet över att jag har lärt känna några riktigt underbara vänner de senaste månaderna. En av dem reser bort vid årsskiftet och så bra som jag mår när jag är med henne mår jag inte med många andra människor, en stjärnsyster där? Jag ska försöka hålla kontakten med henne så länge som livet tillåter mig. Hon är fin på alldeles för många vis. Denna dagen har börjat bra med egenbakade scones till frukost även om jag känner mig smått illamående nu. Jag får se vad dagen har att erbjuda mig, i varje fall är jag säker på att jag kommer gå en promenad och läsa skönlitterärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0