Ätstört

Jag ogillar skarpt hur jag är ätstörd i mitt sätt att tänka kring mat. Är jag sugen på något sött vill jag ha det allra bästa, det godaste och det ska förtäras i den mest perfekta miljön jag för tillfället har tillgång till. Vidare vill jag smaka lite på allt så jag vet vad som i sin tur är det godaste och tjänar mest till att äta när man väl ska. Ikväll åt jag choklad på ett ätstört sett; gick och slängde bitar jag inte tyckte var de godaste och skulle prova de sorter vi hade. Inte roligt alls, det blir verkligen inte alls lika gott när man äter ätstört. När försvinner det här jävla beteendet? När kommer jag lyssna på min kropp vid alla tillfällen och inte låta hjärnan styra?

Kommentarer
Postat av: h

tack för att du skriver om både jobbiga och bra dagar. och för att du skriver om såna här saker, de hjälper mig själv att urskilja vad hos mig som är ätstört och vad som inte är det..

2011-11-14 @ 09:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0