Årsresume?

Blir det någon årsresume imorgon då? Förvänta er ingen av mig, jag känner blandade ångestkänslor inför nyår som både ska vara den roligaste och mest nostalgiska dagen på året. Jag är redan tillräckligt nostalgisk som person, jag är med andra ord sannerligen inte i behov av att romantisera och överdramatisera allt som har hänt detta år även om jag måste säga att jag tycker sådant kan vara ganska så underhållande. Risken finns helt enkelt att det kommer en liten tillbakablick på hur mitt liv har förändrats det senaste året. En sak som är säker är att jag har utvecklats något otroligt, jag har vågat mer än någonsin förr i mitt liv vilket i sin tur har medfört måde med- och motgångar. För ett år sedan var jag ett anorektiskt spöke som aldrig orkade, hade lust eller vågade göra någonting. Saker och ting har bara blivit bättre och bättre, jag lever som jag lär i större utsträckning och älskar de jag har runt omkring mig.

Kommentarer
Postat av: hannasvea

Att sträva efter att leva som man lär är beundrandsvärt. Skit i att årsresumera - se framåt med spänning om vad som kommer att ske i nästa scen i filmen om ditt liv, där du är huvudpersonen!

2011-12-30 @ 17:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0