Uppförsbacke

Fan vad jobbig middagen var idag. Lagade mat två gånger och slängde de portionerna innan jag lyckades få till en middag jag kunde acceptera. Fan vad arg jag blir på att jag inte fixar helgerna. Jag har inte lyckats äta alla målen en enda helg sedan jag började i dagvården, vilket i och för sig kan bero på att jag varit på resande fot fyra av helgerna. Jag måste lära mig att gå upp i tid och att äta oftare.

Ibland vet jag inte vilka beslut jag tar på grund av anorexin eller på grund av vad JAG känner och vill. Jag vet inte om jag gick ifrån mina vänner idag på grund av att jag ville iväg och göra annat eller om det var ett undvikande av mat. Jag ska inte vilja äta ensam och långsamt. Jag ska inte vilja bry mig så satans mycket om mat över huvud taget. Jag ska kunna äta i samma takt, tillsammans med mina vänner och tycka att det är rofyllt och trevligt. Jag vet knappt vad som är att gå emot eller följa ätstörningen längre. Jag känner mig förvirrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0