Slut efter dagen

Fyra timmars sömn ger mig inte de bästa förutsättningarna för att få en lyckad dag, jag måste verkligen ta lärdom av det och gå och lägga mig i tid. Inte nog med att det var den jävla vägningsdagen idag, nej, utöver det hade jag ett samtal med min behandlare som inte gjorde mig på det bästa av humör. Hon (och alla andra behandlare) ser nämligen en rätt så lång förlängning på min behandling samt att jag inte borde plugga över huvud taget i höst. Jag som verkligen känner att jag behöver mer av det friska livet, inte bara sitta på dagvården och gräva ned mig i sjukdom, sjukdom och sjukdom. Jag vill ut i livet. Jag får energi av att plugga när det är ett ämne jag älskar och utvecklas av. Jag tror inte på några villkor att det skulle förvärra min anorexi eller göra så att tillfrisknandeprocessen stannar upp, snarare tvärtom. Visserligen förstår jag att det skulle kräva hemskt mycket energi och tid av mig men jag är i alla fall beredd på att ge det ett försök, vilket inte dem verkar vara. Jag har en hel del att fundera över helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0