Så mycket tre dagar kan ge

Jag har precis upplevt en av de bästa helgerna på väldigt lång tid. Jag känner mig näst intill mållös inför att beskriva Italienresan. Allt jag kan få fram är att det var en helt fantastisk upplevelse och att jag verkligen inser hur underbara vänner jag har och hur mycket jag värdesätter dem. Har en vänner en känner att en kan prata om allt med samtidigt som en kan gapskratta tillsammans med dem och vara så avslappnad inför så en kan gå på toa med öppen dörr, byta om inför varandra och sova i samma säng är en lyckligt lottad. Jag är lyckligt lottad. Vidare ytterligare en viktig påminnelse:

Note to self: Jag borde älska mig själv mer än vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0